• Forum
  • Español / General
  • Temas Generales
  • NADA QUE VER CON EL 3D PERO SI CON LA PC
  • Coolthreads cool cool
    Adversitment
    + Reply to Thread
    Results 1 to 3 of 3

1. DESPISTADO's Avatar

El Salvador

San Salvador

Autodesk 3ds Max

DESPISTADO is on a distinguished road

Mar 2003

38

570

12

July 20, 2003

# 1
      holitas como estan saben ando mas despistado que nunca hace poco me compre mi nueva pc es una pentium 4 a 2.4 Ghz y pues me tiene con duda porque en el system information me aparece que tengo dos cpu?s cosa que no logro entender el porque, soy bien despistado cuando la arme solo tenia un chip para el procesador y no se de donde saca mi sistema que tiene dos cpus pero no creo que sea una dual yo no se nada de las dual pues porque jamas he visto una y nose si sea normal que en los chip actuales aparezca asi la informacion o sere tan despistado que me compre una dual sin darme cuenta?? ya seria el colmo de ser despistado pero no solo el sistema me marca que tengo dos cpus hay otros programas que tambien me indican que tengo dos cpus aunque eso se pueda deberse a que jalan la informacion del sistema si alguien sabe el porque de eso echeme una manita y diganme si es normal o no si tengo una dual o no o si me doy contra la pared o no en la pagina de la intel no me aparece nada con respecto a esa informacion, bueno aqui les detallo las caractersiticas de mi maquina:

motherboard: intel desltop board D865GLC with support for hyper threating tecnology

cpu: pentium hyper threating tecnology 2.4 Ghz, 800 Mhz system bus, 512 Lb L2 advanced tranfer cache

video card: nvidia geforce 4 ti4200 128 Mhz

porfa necesito salir de mi ignorancia se los agradeeria muchisimo, de ante mano mil gracias

2. mscjcarr's Avatar

United States

mscjcarr is on a distinguished road

Dec 2002

70

12

July 31, 2003

# 2
      A PC based on the Intel? Pentium? 4 Processor with HT Technology? enables you to run multiple demanding applications at the same time?making your favorite activity more productive and fun! This groundbreaking technology from Intel enables the processor to execute two threads (a part of a program) in parallel?so your software can run more efficiently and you can multitask more effectively than ever before.

The Pentium 4 Processor with HT Technology is available in a variety of frequencies?3.20 GHz, 3 GHz, 2.80C GHz, 2.60C GHz, and 2.40 GHz?all delivering improved system performance in multi-tasking environments and allowing you to configure a system that best suits your requirements.

How do you determine the right Pentium 4 Processor with HT Technology for your requirements? If you don't usually run more than one demanding application at the same time, any of the sub-3 GHz processors could be a great value for your current needs. On the other hand, if you want the freedom to keep several heavy-duty applications humming at once, or if your multi-tasking needs will increase in the near future, then you want the muscle of the Intel? Pentium? 4 processor 3 GHz with advanced 800 MHz system bus.

Remember, a large and continually expanding variety of applications benefit from Hyper-Threading Technology?improving processor performance and responsiveness while multi-tasking, giving you the power to do more tasks on your PC at once.?

3. July 31, 2003

# 3
      HEY THANKS A LOT FOR YOU REPLY I KNOW NOW THE WHY MY SYSTEM SAY THAT I HAD 2 CPU THANKS AGAIN

La Fantasia es la Realidad de los Sue?os